Friday, March 20, 2009

كل سنة


كل سنة
و انت طيبة
و انت بخيرك
و انت حرة

كل سنة
و ولادك يحبوكي
ويخافو عليكي
وعمرهم ميكرهوكي

كل سنة
و انت شمسك نور
و قمرك حب
و نجومك دليل
وليلك حنان
ونهارك أمان
و نيلك حياة
و بحرك مينا

كل سنة و انت طيبة يامصر

كل سنة و أنت طيبة يا أمي

كل سنة و انت طيبة لكل
ام في غزة
في العراق
في دارفور

كل سنة وأنت طيبة يا
مجداوية

كل سنة و أنت طيبة يا
أم يوسف

كل سنة و انت طيبة يا كل أم
تستاهل لفظ ام
انجبت ام لم تنجب

كل سنة و أنا طيب
و عايش تحت رجلك يا امي
و عايش تحت رجلك يا مصر
بحبك و انا شايل في قلبي
بس بحبك
و مستني اشارتك
كل سنة و أحنا كلنا طيبين







5 comments:

فاتيما said...

و أنت طيب يا تعبان
و بألف خير يا رب
ألف شكر ليك على تحيتك الطيبة دى
و ربنا يقدرنا نردلك الكلام الطيب بمثله...
نشوفك يوم التلات إن شاء الله
تابع التفاصيل فى مدونتى أنا و هنودة
خالص تحياتى ليك

مجداوية said...

السلام عليكم

وإنت بألف خير وصحة وسلامة
مش كنت جيت تقولهالي ولا هربان من وجع الدماغ ؟

على العموم هنا أو هناك واحد وكفاية انك افتكرتني وحطتني وسط أمهات كبار أوي
ربنا يخليلك والدتك وتتهنى بصحبتها وربنا يحلي مصر في عينك كمان وكمان بس اسامة غريب كاتب كتاب اتوزع منه آلاف وعنوانه مصر مش أمي دى مرات أبويا

:)
:)

والله خلونا نتبرى منها منهم لله اللي كانوا السبب

كل سنة وانت طيب يا أحمد
وفرحان ومبسوط ومنور مصر كلها

Esraa Hamed said...

جميل البوست اوي
:)


كل سنة و حضرتك طيب

حروف said...

مممممممممممم اول زيارة
بوست جميل جدا يابلدياتي
معلش التجمع اللي جاي بئا
دمت بالف خير

micheal said...

يا باشا كل سنة وأنت طيب
والله أنا عن نفسي بقت أستغرب لما الاقي حد لسه بيحبها
:)
تحياتي لك