Friday, April 25, 2008

تاج

التاج الي دبست نفسي فيه بتاع ماما مجداوية
و أحب اقول تعليق صغير
متبصوليش بعين ردية انا ضهري اتقطم من العملية دية
مكنتش متخيل انه متعب كدة
بس الحمد لله تم بحمده
وايمانا مني بالقول
السان مترجم القلب
و اني بلسانين زي ما ماما بتقول
حعلق معني عارف انه صور بس
و تضامنا مع اخواني
مش حمرره لحد
الي عايز يعمل فيها 6 رجاله ملزوقين في بعض
يتفضل بس ميرجعش يزعل


إسمك

حيوان أليف تملكه
مليش في الحجات دي
بكلها بس


اوصف شكلك
دماغ و بطن ورجلين اكيد مش ماشي ببوقين يعني

ماذا تقود
ملكش دعوة

الحالة الاجتماعية
وحدي في الليل

البرنامج التليفزيونى المفضل
بعشقه

الحالة المزاجية

المطرب / الفرقة المفضل


الفيلم المفضل


محل الاقامة

محل العمل


اوصف نفسك


حتعمل ايه انهارده
لو لافف حتعرف

عملت ايه امبارح

كان أخريوم
good bye biovigion

الحلوى المفضلة

6 comments:

مجداوية said...

ماما مجداوية تحييك وبتقولك فاصل وتعود للتعليق على صورك وروح اقرا اللى كتبته عندى وأنا عمرى ما أزعل منك تبقى معرفتش أمك كويس
ربنا يبارك فى عمرك يا أنور

shaimaa samir said...

جمييييييييييل
انا جاوبت ع التاج برضو
من مجداوية

t3ban said...

ماما
انا مستنيكي
و علشان انا عارف ماما كويس
انا كنت بعتذر علشان عارف ان ماما مبتزعلش
بريح ضميري بس

شيماء سمير
ميرسي

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
مجداوية said...

السلام عليكم

ازيك يا تعبان وتعبنى

تعال نعلق على التاج
طبعا بصماتك واضحة جدا عشان اخترت كتكوت حيوان أليف !!! تهييس رائع ونفسى أفهم معنى الخطين الحمر بتاع اوصف نفسك زملكاوى يعنى ولا ايه ؟؟بس زملكاوى بيحتضر ههههههه ومكان العمل فى الهند ولازم تعمل يوجا هناك لا فعلا اجابات مميزة وعايزة بوقين ولسانين

لحظات حرجة ده بيجى على قناة ايه ؟والساعة كام ؟

ياللا عقبال التاج الجاى
وشكرا على وقوفك معايا رغم انك مغلطش ومكنش فيه داعى للاعتذار انت ضحية زيى مش جانى
اه نسيت بقى مطربك المفضل محمد محيى!!!!!!!! يعنى ألطم

t3ban said...

ههههههههههههه
الخطوط الحمرا دي
شخصيتي
فعلا
و حسيبك تعرفي معناها
و بالنسبة لمحيي
مشفتش حد غيري
بس انا بموت فيه